نوشته شده توسط : بیکس

 حواست به منم باشه هنوز داغون داغونم

هنوز از سردیه آهم نه میگریم نه میخونم
حواست به منم باشه دارم جون میکنم بی تو
چه معصومانه هر لحظه معنا میکنم درد و
حواست به منم باشه هنوز درگیر احساسم
بجز تو حتی من گاهی خودم رو هم نمیشناسم
حواست به خدا باشه تو که اینقدر بی احساسی
تو که از من بجز اسمم نمیدونی، نمیشناسی
خدایا از تو دلگیرم دارم از غصه میمیرم
چرا قسمت همین بوده که مهتاج و زمین گیرم
نه آغوش تو میبینتم نه اجابت میکنی دردم
یه کاری کن من از اینجا به آغوش تو برگردم 
یه کار کن بیام پیشت رو لب هام خنده پیدا شه
نزارم منتظر بیشتر حواست به منم باشه
خدایا زندگی اینجا کنار آدما سخته
تو دنیا هرکی بدتر بود چرا بی درد و خوشبخته
خدا یا کفر حرف من نزار لبهام به حرف واشه
برای رفتن از دنیا حواست به منم باشه
یه کاری کن بیام پیشت رو لبهام خنده پیدا شه
نزارم منتظر بیشتر حواست به منم باش







:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 17 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: