نوشته شده توسط : بیکس

 بخاطر تمام خنده هايي كه از صورتم گرفتي ...

. بخاطر تمام غمهايي كه بر

 صورتم نشاندي ...

. نمي بخشمت ...

. بخاطر دلي كه برايم شكستي ...

بخاطر احساسی كه برايم پرپر كردي .....

 نمي بخشمت ...

. بخاطر زخمي كه

 بر وجودم نشاندي ....

. بخاطر نمكي كه بر زخمم گذاردي ...

به یاد آور چه ها کردی...

حلالت من نخواهم کرد... 

حلالت من نخواهم کرد...

بدان قلبم را شکستی با غرورت...

حلات من نخواهم کرد...

چه ها بامن تو کردی ...

به یاد اور به یاد اور...

تو آنی...

تو میگفتی همدم باش  به یاد اور٬ به یاد اور...

تو میگفتی دوست آنست گیرد دست دوست ٬ تو آنی

نه

 تو دیگر توآن  نیستی

تو دیگر آن شمایی  تو استادی٬ رئیسی ٬بزرگیوتنها نیستی

مگر من چه کردم

مگر من چه کردم

مگر من چه کردم

مگر من چه کردم

تو بودی چه میکردی

تو آن لحظه چه میکردی

تو آن نیستی 

منم آن نیستم دلم را سخت شکستی 

بدان من هم خدایی دارم ولی نفرین نکردم

10 روز من تنها

ولی   حالا نوبت توست

توخوش باش که دیگر من هم نیستم  دلم تنگ دلم تنگ است

بدان برای هرسطرش گریه کردم  نگو این اشک تمساح  است

دلم خون است دلم  خون است دلت سنگ ات دلت سنگ است

نمیدانستم  نمیدانستم

ولی افسوس افسوس

تو ٬شما٬استاد٬رئیس٬بزرگ

ولی افسو نخواهی دید

نمیدانی تو این ها  تو خوش باش مرا پادف ره سخته  ده

چه پادف رهی سختر از این گریانتر 

تو خوش باش تو خوشباش  تو میگفتی .............. 




:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
تاریخ انتشار : 20 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
یکی مثل خودت در تاریخ : 1389/7/20/2 - - گفته است :
خدا به دات برسه مگه چیکار کرده که اینقر ولش کن بره

/weblog/file/img/m.jpg
فغغغ در تاریخ : 1389/7/20/2 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: